De la idea fins a la materialització del projecte hi ha tot un llarg procés que ha de venir definit mitjançant la redacció del projecte d’arquitectura. Cada etapa es defineix i es justifica en aquest redactat, en pro de la búsqueda sempre de la millor solució per a cada situació plantejada.
A més, a Byko oferim solucions creatives perquè sabem que els nostres clients no han de ser especialistes en llenguatge tècnic d’arquitectura, i per això, estem especialitzats en recreacions 3D.
El projecte d’arquitectura que plantegem a Byko va sempre coordinat amb tots els serveis que oferim per tal de donar coherència al conjunt que ha d’acabar resultant un producte d’altíssima qualitat.
Abans de materialitzar una idea, ens cal estudiar la seva viabilitat, i això és precisament el què podem oferir des de Byko amb la garantia d’un estudi seriós, amb les màximes garanties, i amb totes les alternatives possibles.
De la idea fins a la materialització del projecte hi ha tot un llarg procés que ha de venir definit mitjançant la redacció del projecte d’arquitectura.
L’arquitectura és un art que té molt de coneixement tècnic. És una professió que vincula constantment pensaments, imaginació, idees, emocions, amb constatacions realistes.